dijous, 27 de gener del 2011

Autoretrat en 14 mm: la fotografia com a teràpia / Fotografies de Nati Martínez


Nati Martínez ens presenta el seu treball "Autoretrat en 14 mm: la fotografia com a teràpia":

"Un petit tumor canvia la teva relació amb el món...

El mecanisme mèdic envaeix la teva vida i condiciona la teva existència...hores de consultes, proves, tractaments, estances a l'hospital...

Una espiral en la que costa mantenir el nord.

Durant aquest període, tenir la meva petita Lumix a ma i pensar en les possibles imatges que la meva nova situació em plantejava, m'ha mantingut la ment activa i el cap distret, aquesta relació fotogràfica amb la enfermetat, ha fet que fos més suportable.

Encara que rondava prop, la mort se'm va escapar. No vaig poder ni vaig voler fotografiar-la.

Vaig fotografiar la soledat en la que et trobes, i contra la que és impossible lluitar.

Després de dos anys, em plantejo que fer amb la meva vida, i la conclusió és clara: viure-la."

Podeu veure tota l’exposició a TERRAdeNINGU.com