diumenge, 10 de gener del 2010

Scanner Project / Fotografies de la Margherita Memeo


La Marherita Memeo ens presenta el seu treball "Scanner Project":

“Scanner Project” va néixer com un joc, una prova feta amb un vell escàner de la marca OKI, i el resultat va ser força estrany. Una fotografia molt fosca i molt desenfocada, així que vaig començar a provar amb més llum directa, amb més moviment, és a dir, l’únic que faig és posar el meu cos davant l’escàner, apagar tots els llums de l’habitació, però deixant-ne una encesa.

Després de la primera sèrie, em vaig adonar que les “fotografies” eren capaces d’expressar quelcom... algunes son tristes, d’altres son simplement rares, així que vaig seguir amb aquest treball.

El resultat mai és pot preveure. Mai se sap el que pot sortir. Les “fotografies” son com imatges que canvien amb el temps. Un moviment continu".


Podeu veure l'exposició complerta a TERRAdeNINGU.com