dimecres, 2 de desembre del 2009

Rescat / Fotografies del Jorge Semilla

El Jorge Semilla ens explica el seu nou treball "Rescat":

"Des de que faig fotografia sempre m’he preguntat, què busco? Perquè vull deixar registrat el que sigui, i perquè ho faig d’una determinada forma?

I la meva resposta sempre és: la imperiosa necessitat d’atrapar el temps, de rescatar moments per a que no es perdin dins l’oceà de l’oblit, i amés, fer-ho amb una cerca estètica que m’agradi.

Aquesta mostra sorgeix d’una casual circumstància, el descobriment dins d’un bagul oblidat, ple de robes i objectes que van tenir a veure amb la meva família.

Abans de llençar-los, se’m va ocórrer aquesta idea de fotografiar-los, acompanyant-los amb les fotografies que jo mateix feia però no mostrava...no eren “art”.

Els ofereixo un retrat íntim meu i dels meus éssers estimats".

Tota l'exposició complerta a TERRAdeNINGU.com

2 comentaris:

aranda ha dit...

m'agradat molt. m'ha transmés molt. em sembla una bona idea afegir la foto per identificar les troballes.... et fa pensar.... em fa pensar que tinc molt poques fotos meves de peque....

Unknown ha dit...

molt original! m'ha agradat moltíssim! enhorabona :)