divendres, 10 de juny del 2011

Brillantor / Fotografies de Jörn Schirok


Jörn Schirok ens presenta el seu treball "Brillantor":

"En aquest treball tracto de descobrir i mostrar les atmosferes que produeix la llum de la tarda i de la nit.

Vaig tractar de captar especialment la llum suau i calenta de la tarda que produeix una brillantor especialment a la gent, les parets, a les coses i en general a tot l'espai.."

El món sembla diferent amb aquesta llum, i a mi m'agrada més així. He utilitzat focus de llum tènue o espelmes per mostrar la influència que te la llum sobre les coses i les fantàstiques atmosferes que poden sorgir.

Quan tinc la càmera amb mi, sempre estic cercant la llum més maca. Així, el meu treball te un cert estil documentalista. Treballo solament en analògic i sense cap tipus d'edició digital ja que busco mostrar la bellesa sense artificis, i per altra banda perquè em sembla que la fotografia analògica reprodueix perfectament l'atmosfera que produeix la llum

Podeu veure tota l’exposició a TERRAdeNINGU.com